lim peh ka li kong 令伯卡你讲

Skill and style of telling stories is as per what you see - Singlish plus Hokkien dialects. Kam siah for coming into my BLOG and read, thank you! All content is copywrite "Old Beng" unless otherwise noted.

Sunday, October 02, 2005

少了你的我的世界是寂寞摆渡的世界

(十五年前之旧著)

你我不经意的在彼此的生活线上相遇
你我的世界
就如斯这样多了一个人的足迹

你我不知不觉中在情感的道路上慢慢分歧
你我的生活
从此缺了一角
再也无法完整

少了你的我的世界
是否就如你那少了我的你的世界
一样平淡 一样黯然无光

你我如能再次相逢在未来的道路上
你的世界是否依然如往昔
我的生活是否仍旧不变
彼此的背后又会否再次负上对方的身影

Labels:

Related Posts with Thumbnails

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home